گر از نظر روانی آماده باشم رسیدن به مدال جهانی دور از دسترس نیست علیاری: قول مدال نمی‌دهم اما بهترین
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

گر از نظر روانی آماده باشم رسیدن به مدال جهانی دور از دسترس نیست
علیاری: قول مدال نمی‌دهم اما بهترین کشتی‌هایم را می‌گیرم

ملی‌پوش وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی گفت: اگر از نظر روحی و روانی آماده باشم، بهترین نتیجه را خواهم گرفت و رسیدن به مدال جهانی دور از دسترس نیست.

خبرگزاری فارس: علیاری: قول مدال نمی‌دهم اما بهترین کشتی‌هایم را می‌گیرم

مهدی علیاری درباره شرایطش برای حضور در مسابقات جهانی گفت: برای اولین بار است که حضور در مسابقات جهانی را تجربه می‌کنم و سخت‌ترین میدانی است که قرار است در آن شرکت کنم. تمام تلاشم این است که موفقیت قاسم رضایی در این وزن در المپیک لندن را حفظ و تکرار کنم. البته حریفان خوبی در این وزن دارم و 7 - 8 کشتی‌گیر مطرح و مدعی در 96 کیلو حضور دارند.

وی ادامه داد: قولی برای کسب مدال نمی‌دهم، اما به مردم قول می‌دهم بهترین کشتی‌هایم را بگیرم. درست است حریفانم با تجربه هستند، اما من هم با نیروی جوانی انگیزه و غیرت، شانس رسیدن به مدال را دارم. قول دادن برای رسیدن به مدال بار روانی را زیاد می‌کند. هر قدر با خیال آسوده‌تر روی تشک کشتی بروم نتیجه بهتری خواهم گرفت. اگر از نظر روحی و روانی آماده باشم بهترین نتیجه خواهم گرفت چون از نظر بدنی بسیار آماده هستم.

علیاری تصریح کرد:‌ با 5 - 6 حریف اصلی در مسابقات دانشجویان جهان کشتی گرفتم و از تجربه کشتی مقابل آنها در مسابقات جهانی نهایت استفاده را خواهم کرد. یک سال است در اردوها شب و روز زحمت می‌کشم؛ رسیدن به مدال جهانی خیلی سخت نیست و به این خودباوری رسیده‌ام که می‌توانم مدال بگیرم چون انگیزه زیادی دارم.

وی با بیان اینکه شرایط بدنی خوبی دارم و از نظر وزنی هم مشکل خاصی ندارم و خیلی راحت سر وزن خواهم رسید، گفت: حضور در مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان تجربه خوبی بود؛ امیدوارم در مسابقات جهانی هم کشتی‌های خوبی بگیرم و با دست پر بازگردم. مربیان از عملکردم در مسابقات دانشجویان راضی بودند و اگر اشتباهاتی را که در آنجا مرتکب شدم، تکرار نکنم رسیدن به مدال جهانی چندان سخت نیست.

علیاری خاطر نشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که تا ابنجا کمکم کرد و امیدوارم بتوانم با کسب مدال در مسابقات جهانی مزد زحماتم را بگیرم. از خانواده‌ و پدر و مادرم و مربیانم نوربخش و حضرتی‌پور هم تشکر می‌کنم که کمک و حمایت‌های زیادی از من کردند.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان از 25 تا 31 شهریور ماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 13140504
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7